Konkursas Socialinių reikalų skyriaus Socialinių paslaugų poskyrio vyriausiojo specialisto pareigoms eiti
2024.05.30
Skelbimo nr.: | 59485 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2024-05-30 | |||||
Skelbimas galioja iki: | 2024-06-13 (imtinai) | |||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Panevėžio miesto savivaldybės administracija | |||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Panevėžio miesto savivaldybės administracija | |||||
Pareigos: | Socialinių paslaugų poskyrio Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas) | |||||
Pareiginės algos koeficientas: | 1,05 | |||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1874,67 | |||||
Darbo vieta (miestas): | Panevėžys | |||||
Informacija apie įstaigą: | ||||||
Pareigybės aprašymas: | ||||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus poskyrio vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. viešųjų paslaugų teikimo administravimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra;
4.2. administracinių paslaugų teikimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. socialinių paslaugų koordinavimas ir organizavimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. socialinių paslaugų teikimo kokybės kontrolė;
6.2. atstovavimas teismuose dėl asmenų su negalia.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
8. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
10. Organizuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimą arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimo organizavimą.
11. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
13. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
14. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
15. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
16. Konsultuoja, teikia metodinę pagalbą priskirtos srities klausimais.
17. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
18. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
19. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
20. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
21. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
22. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
23. Dalyvauja vykdant viešosios įstaigos Šv. Juozapo globos namų ir biudžetinių socialinės paskirties įstaigų priežiūrą ir kontrolę.
24. Vykdo pirkimų, susijusių su struktūriniam padaliniui priskirtomis funkcijomis, iniciatoriaus funkcijas, rengia sutarčių, papildomų susitarimų prie sutarčių projektus, atsako už pirkimo sutarties vykdymą.
25. Teikia išvadas ir atstovauja teismuose dėl neveiksnumo nustatymo, globėjo ir (ar) rūpintojo paskyrimo. Dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
26. Organizuoja ir vykdo socialinių paslaugų kokybės vertinimą, priežiūrą ir kontrolę vietos savivaldos lygmeniu.
27. Priima sprendimus dėl socialinės priežiūros paslaugų skyrimo, sustabdymo, atnaujinimo, pratęsimo ir nutraukimo. Dalyvauja įgyvendinant Lietuvos Respublikos asmens su negalia teisių apsaugos pagrindų įstatyme nurodytas priemones ir projektus struktūriniam padaliniui priskirtų funkcijų srityje.
28. Pavaduoja kitą struktūrinio padalinio specialistą.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
29. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
29.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
29.2. studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
29.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
29.4. studijų kryptis – teisė;
arba:
29.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
29.6. darbo patirties sritis – socialinių paslaugų organizavimo ar teikimo srities patirtis;
29.7. darbo patirtis srityje – 1 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
30. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
30.1. komunikacija - 4 lygis;
30.2. analizė ir pagrindimas - 3 lygis;
30.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
30.4. organizuotumas - 3 lygis;
30.5. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis.
31. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
31.1. informacijos valdymas - 3 lygis;
31.2. orientacija į aptarnaujamą asmenį - 3 lygis;
31.3. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 3 lygis.
|
||||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) |
Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:
Pareigos: | Veiklos valdymo skyriaus Vyriausiasis personalo specialistas |
---|---|
Vardas, Pavardė: | Irena Kuprienė |
Telefonas: | +37045501322 |
El. paštas: | [email protected] |
Adresas: | Laisvės a. 20, 35200 Panevėžys |
Informacija atnaujinta: 2024.05.30 07:49