Konkursas Panevėžio miesto dailės galerijos direktoriaus pareigoms eiti
Panevėžio miesto savivaldybė skelbia konkursą Panevėžio miesto dailės galerijos direktoriaus pareigoms užimti. Tarnybinio atlyginimo koeficientas 24,3 (bazinės mėnesinės algos dydžio).
Panevėžio miesto dailės galerija yra biudžetinė įstaiga (adresas: Respublikos g. 3, LT-35199 Panevėžys, juridinio asmens kodas 302477544).
Panevėžio miesto dailės galerijos (toliau – Įstaigos) direktorius yra įstaigos vadovas.
Įstaigos direktoriaus pareigas einantis asmuo turi atitikti šiuos kvalifikacinius reikalavimus:
1. Būti Lietuvos Respublikos pilietis arba turėti leidimą nuolat gyventi Lietuvos Respublikoje.
2. Mokėti valstybinę kalbą, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.
3. Turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą humanitarinių mokslų, socialinių mokslų arba meno srities išsilavinimą ir ne mažesnę kaip 1 metų vadovaujamojo darbo patirtį.
4. Gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti įstaigos veiklą, rinktis darbo metodus, vertinti kitų darbą;
5. Gebėti valdyti, kaupti, sisteminti ir analitiškai vertinti gautą informaciją, priimti optimalius sprendimus.
6. Mokėti vertinti esamą meno aplinką ir prognozuoti jos perspektyvas.
7. Žinoti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos principus.
8. Mokėti bent vieną iš oficialių Europos Sąjungos kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių) B1 lygiu.
9. Turėti kompiuterinio raštingumo įgūdžių.
10. Žinoti pagrindines etikos normas.
11. Būti pareigingas, kruopštus, sąžiningas, kūrybingas, gebėti bendrauti.
Savo veikloje Įstaigos direktorius vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos darbo kodeksu, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymu ir kitais įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Kultūros ministerijos dokumentais ir Savivaldybės teisės aktais, Galerijos nuostatais ir pareiginiais nuostatais.
Pretendentas privalo pateikti šiuos dokumentus (toliau – dokumentai):
1. Prašymą leisti dalyvauti konkurse.
2. Asmens tapatybę ir išsilavinimą patvirtinančius dokumentus ir jų kopijas.
3. Informacinių technologijų išmanymą patvirtinančius dokumentus, kitus dokumentus, patvirtinančius pretendento atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams, ir šių dokumentų kopijas.
4. Gyvenimo aprašymą.
5. Užpildytą pretendento anketą.
6. Darbo stažą ir (ar) darbo patirtį patvirtinančius dokumentus ir jų kopijas.
7. Viešųjų ir privačių interesų deklaraciją (informacija ir forma yra pateikta interneto svetainėje www.vtek.lt).
8. Savo, kaip įstaigos vadovo, veiklos programą, kurioje išdėstyti pretendento siūlymai dėl įstaigos veiklos (tikslų, prioritetų, jų įgyvendinimo būdų ir kt.), taip pat nuostatos dėl vadovavimo ir vadovo vaidmens, partnerystės ir bendradarbiavimo galimybės, pasiūlymai, įžvalgos įstaigos viešųjų ryšių ir komunikacijos strategijai.
Gali pateikti buvusių darbdavių rekomendacijas.
Pretendentų dokumentai priimami 14 kalendorinių dienų nuo konkurso paskelbimo dienos.
Pretendentų atrankos būdas – testas raštu ir žodžiu.
Pretendentas dokumentus pateikia asmeniškai (adresu: Laisvės a. 20, Panevėžys, 322 kab.) arba registruotu laišku dokumentų kopijas, patvirtintas notaro.
Galima pasiteirauti tel.: (8 45) 501 291, el. p. [email protected]