Konkursas VšĮ „Panevėžio miesto greitosios medicinos pagalbos stotis“ direktoriaus pareigoms eiti
Panevėžio miesto savivaldybė skelbia konkursą VšĮ „Panevėžio miesto greitosios medicinos pagalbos stotis“ direktoriaus pareigoms eiti. Tarnybinio atlyginimo koeficientas 8,4 (koeficientas dauginamas iš Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintos valstybės politikų, teisėjų, valstybės pareigūnų ir valstybės tarnautojų pareiginės algos bazinio dydžio).
„Panevėžio miesto greitosios medicinos pagalbos stotis“ yra viešoji įstaiga (adresas: Smėlynės g. 23, LT-35144 Panevėžys, juridinio asmens kodas 190430344).
Viešosios įstaigos „Panevėžio miesto greitosios medicinos pagalbos stotis“ (toliau – Įstaiga) direktorius yra Įstaigos vadovas.
Kvalifikaciniai reikalavimai pretendentui:
1. Būti Lietuvos Respublikos pilietis arba turėti leidimą nuolat gyventi Lietuvos Respublikoje.
2. Mokėti valstybinę kalbą pagal trečiąją valstybinės kalbos mokėjimo kategoriją, nustatytą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“.
3. Turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą (magistro kvalifikacinį laipsnį).
4. Turėti ne mažesnę kaip 1 metų administracinio darbo sveikatos priežiūros ir (arba) socialinių paslaugų srityje patirtį.
5. Išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius sveikatinimo veiklos planavimą, organizavimą ir vykdymą, sveikatos priežiūros įstaigų administravimą ir finansavimą, darbo santykių organizavimą.
6. Žinoti sveikatos politikos, ekonomikos, teisės, vadybos, finansų, personalo valdymo, administravimo ir darbo santykių reguliavimo pagrindus, gebėti taikyti šias žinias organizuojant ir planuojant sveikatinimo veiklą.
7. Mokėti naudotis šiuolaikinėmis technologijomis ir ryšio priemonėmis (MS Office programomis, interneto naršykle (-ėmis), elektroninio pašto programa (-omis) ir kt.).
Savo veikloje Įstaigos direktorius vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, kitais teisės aktais, Įstaigos įstatais, savininko sprendimais ir pareigybės aprašymu.
Pretendento papildoma kompetencija laikoma:
1. Vadovavimo sveikatinimo veiklos valdymo subjektams (ar jų padaliniams, filialams) patirtis;
2. Įgytas aukštasis universitetinis ar jam prilygintas biomedicinos mokslų studijų srities medicinos, odontologijos, farmacijos, visuomenės sveikatos, slaugos ar reabilitacijos studijų krypčių išsilavinimas (magistro kvalifikacinis laipsnis), biomedicinos mokslų studijų srities medicinos ir sveikatos arba gyvybės mokslų studijų krypčių grupių, arba socialinių mokslų studijų srities ekonomikos, teisės arba viešojo administravimo studijų krypties mokslo laipsnis.
3. Kvalifikacijos tobulinimas ir (arba) mokslinės publikacijos sveikatos politikos, sveikatinimo veiklos strateginio planavimo, valdymo bei organizavimo, visuomenės sveikatos, sveikatos priežiūros reformos, sveikatos ekonomikos, vadybos, teisės, sveikatos mokymo ir ugdymo, socialinio darbo, informacinių technologijų, kitose su sveikatinimo veiklos organizavimu ir valdymu susijusiose srityse per paskutinius 5 metus (pretendentui pateikus kvalifikacijos tobulinimą liudijančius pažymėjimus ar mokslinių publikacijų kopijas).
4. Darbdavio (-ių) ir (arba) aukštojo mokslo įstaigos vadovo rekomendacija (pretendentui pateikus rekomendacinį raštą apie savo profesinę patirtį (vykdytą veiklą) ir darbo kokybę).
5. Europos Sąjungos oficialių kalbų (anglų, vokiečių ar prancūzų) mokėjimas ne žemesniu kaip pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu (kalbos mokėjimo lygiai nustatomi vadovaujantis 2004 m. gruodžio 15 d. Europos Parlamento ir Tarybos sprendimu Nr. 2241/204/EB dėl bendros Bendrijos sistemos siekiant užtikrinti kvalifikacijų ir gebėjimų skaidrumą (Europasas) (OL 2004 L 390, p. 6).
Pretendento papildomos kompetencijos galimas maksimalus įvertinimas yra 5 balai. Už pretendento papildomas kompetencijas skiriamas 1 balas, nepriklausomai nuo to, kiek papildomų kompetencijų pretendentas turi.
Papildoma kompetencija vertinama geriausiai įvertintiems pretendentams surinkus po lygiai balų.
Pretendentas privalo pateikti šiuos dokumentus (toliau – dokumentai):
1. Prašymą leisti dalyvauti konkurse.
2. Asmens tapatybę ir išsilavinimą patvirtinančius dokumentus ir jų kopijas.
3. Informacinių technologijų išmanymą patvirtinančius dokumentus, kitus dokumentus, patvirtinančius pretendento atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams, ir šių dokumentų kopijas.
4. Gyvenimo aprašymą.
5. Užpildytą pretendento anketą.
6. Darbo stažą ir (ar) darbo patirtį patvirtinančius dokumentus ir jų kopijas.
7. Viešųjų ir privačių interesų deklaraciją (informacija ir forma pateikta interneto svetainėje www.vtek.lt).
8. Savo, kaip Įstaigos vadovo, veiklos programą, kurioje išdėstyti pretendento siūlymai dėl Įstaigos veiklos (tikslų, prioritetų, jų įgyvendinimo būdų ir kt.), taip pat nuostatos dėl vadovavimo ir vadovo vaidmens.
9. Papildomą kompetenciją įrodančius dokumentus (jei tokius turi) ir jų kopijas.
Pretendentų dokumentai priimami 14 kalendorinių dienų nuo konkurso paskelbimo dienos.
Pretendentų atrankos būdas – testas raštu ir žodžiu.
Pretendentas dokumentus pateikia asmeniškai (adresu: Laisvės a. 20, Panevėžys, 322 kab.) arba registruotu laišku pateikia dokumentų kopijas, patvirtintas notaro.
Galima pasiteirauti tel. (8 45) 501 321, el. p. [email protected]