Lopšelis-darželis „Nykštukas“ skelbia konkursą
1. Panevėžio lopšelis-darželis „Nykštukas“ skelbia konkursą direktoriaus pavaduotojo ugdymui pareigoms eiti (1 pareigybė, 40 val. per savaitę).
2. Pareigybės lygis – A2. Direktoriaus pavaduotojo pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas bus nustatomas vadovaujantis 2017 m. sausio 17 d. XIII-198 valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų ir komisijų narių darbo apmokėjimo įstatymu su vėlesniais pakeitimais, atsižvelgiant į įstaigoje ugdomų mokinių skaičių, pedagoginio darbo stažą ir veiklos sudėtingumą (galimas koeficiento intervalas – 10,44–10,48).
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
3.2. turėti pedagogo kvalifikaciją ir ne mažesnį kaip 3 metų pedagoginio darbo stažą arba magistro laipsnį, pedagogo kvalifikaciją ir ne mažesnį kaip 2 metų pedagoginio darbo stažą;
3.3. mokėti naudotis informacinėmis technologijomis;
3.4. gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti teisės aktais nustatytų valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų reikalavimus;
3.5. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją taikyti savo darbe ugdymo organizavimą, reglamentuojančius teisės aktus;
3.6. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, spręsti iškilusias problemas ir konfliktus, dirbti komandoje;
3.7. gebėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui vykdo šias funkcijas:
4.1. organizuoja ugdymo programų rengimą, analizuoja pasiekimus, fiksuoja pokyčius,teikia siūlymus ir projektus ugdymo klausimais;
4.2. stebi ir vertina ugdymo rezultatus bei ugdymo procesą, teikia metodinę pagalbą mokytojams, vertina jų praktinę veiklą, sudaro ugdomosios veiklos tvarkaraščius;
4.3. telkia pedagogus valstybinei švietimo politikai įgyvendinti, strateginiam planui, veiklos programai, projektams parengti bei vykdyti;
4.4. dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje pagal kompetenciją;
4.5. skatina pedagogus savarankiškam profesiniam tobulėjimui, dalykiniam bendradarbiavimui, atestavimuisi;
4.6. teikia profesinę pagalbą pedagogams, prižiūri, kaip vykdomi Lopšelio-darželio veiklą reglamentuojantys dokumentai;
4.7. bendradarbiauja su pagalbos specialistais, vaikų tėvais (globėjais, rūpintojais), kitomis švietimo, socialinėmis, vaikų teisių apsaugos institucijomis mokinių ugdymo, mokytojų kvalifikacijos tobulinimo ir kitais pagal priskirtą kompetenciją klausimais;
4.8. vykdo narkotinių bei psichotropinių medžiagų vartojimo prevenciją lopšelyje-darželyje;
4.9. organizuoja tėvų poreikius atitinkantį pedagoginį švietimą, tėvų įtraukimą įugdymo proceso organizavimą;
4.10. inicijuoja gerosios patirties sklaidą, profesinę raidą;
4.11. vadovauja jam tiesiogiai atskaitingo personalo darbui ir kiekvieną mėnesį sudaro darbo grafikus, kuriuos teikia direktoriui patvirtinti (arba tvirtinti) iki einamojo 20 dienos.
4.12. veda pedagoginių darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraštį ir paskutinę mėnesio dieną teikia direktoriui tvirtinti.
4.13. mėnesio paskutinę darbo dieną su grupių auklėtojais sutikrina vaikų lankomumo žiniaraščius ir teikia direktoriui tvirtinti.
4.14. tvarko pedagogų duomenų bazę ir mokinių registrą;
4.15. tvarko ir pildo savo dokumentus;
4.16. inicijuoja specialiųjų poreikių vaikų integravimo programų rengimą ir vadovauja jų įgyvendinimui, sprendžia specialaus ugdymo problemas;
4.17. rengia direktoriaus įsakymų projektus savo kompetencijos klausimais;
4.18. atlieka kitas direktoriaus įsakymu priskirtas funkcijas, kitus nenuolatinio pobūdžio pavedimus pagal priskirtą kompetenciją;
4.19. informuoja visuomenę apie lopšelį-darželį bei jos teikiamas paslaugas;
4.20. palaiko ryšius su vaikų teisių organizacijomis;
4.21. dalyvauja lopšelio-darželio veiklos įsivertinime;
4.22. vadovaujantis administracijos direktoriaus įsakymu, vaduoja Įstaigos direktorių jo atostogų, ligos, komandiruočių metu;
4.23. išvykus direktoriui iš Įstaigos, vykdo direktoriaus pareigas.
Pretendentas privalo pateikti šiuos dokumentus:
1. prašymą leisti dalyvauti atrankoje;
2. asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ir jo kopiją;
3. išsilavinimą patvirtinantį dokumentą ir jo kopiją;
4. gyvenimo aprašymą;
5. gali pateikti buvusių darboviečių rekomendacijas.
6. Užpildytą pretendento anketą (VATIS sistemoje).
Pretendentų atrankos būdas – testas žodžiu (pokalbis). Atrankos pokalbis planuojamas 2021 m. vasario 1 d.
Norintieji dalyvauti atrankoje dokumentus privalo pateikti per Valstybės tarnybos valdymo sistemą (per VATIS Prašymų teikimo modulį) https://www.testavimas.vtd.lt.
Dokumentų originalai pateikiami atrankos dieną.
Dokumentai teikiami 14 kalendorinių dienų nuo skelbimo paskelbimo Valstybės tarnybos departamento svetainėje dienos iki 2021 m. sausio 28 d.
Pretendentai, atitinkantys konkurso reikalavimus, bus informuojami ir kviečiami pokalbiui.
Išsamesnė informacija telefonu 8 61820550 arba el. paštu pan.nykstukas@gmail.com.
Komentarai (0)