Pakeista Panevėžio miesto biudžeto administravimo tvarka
Šiandien Panevėžio miesto savivaldybės taryba patvirtino naują miesto biudžeto administravimo, vykdymo ir atskaitomybės tvarką.
„Iki šiol galiojusi tvarka patvirtinta dar 2003 metais. Per tą laiką keitėsi šalies teisės aktai, todėl ir Savivaldybė privalėjo pakeisti biudžeto administravimo nuostatas“, - sako Finansų ir biudžeto skyriaus vedėjos pavaduotoja Regina Liubšienė.
Naujojoje tvarkoje nurodytos konkrečios asignavimų valdytojų teisės, pareigos, atsakomybė administruojant asignavimus, pakeisti sąmatų sudarymo, paraiškų lėšoms gauti teikimo, pajamų už paslaugas pervedimo į biudžetą, ataskaitų pateikimo ir kiti terminai, asignavimų keitimo principai ir tvarka.
Jeigu Savivaldybės biudžetas nevykdomas, t. y. gaunama mažiau pajamų nei numatyta, asignavimų valdytojų programoms vykdyti lėšos pervedamos tokia tvarka: biudžetinių įstaigų darbuotojų darbo užmokesčiui, socialinio draudimo įmokoms, pašalpoms ir kitoms socialinėms išmokoms, mitybos išlaidoms, paskoloms grąžinti, palūkanoms mokėti ir kitiems finansiniams įsipareigojimams, atsiskaityti už ryšių, komunalines paslaugas, miesto tvarkymo išlaidoms, kompensacijoms už lengvatinį keleivių vežimą, miesto renginiams ir kt. reikmėms.
Ryšių su visuomene skyrius